Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Verzenden en ontvangen

    Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten die je voor de gehele bestelling betaalt zie je verschijnen in je winkelwagen bij het afrekenen.

    We werken met verschillende bezorgdiensten om de meest voordelige verzendwijze te krijgen per bestelling. We kijken bij elke bestelling onder andere naar het gewicht en de afmetingen. 

    Wil jij je bestelling in delen laten verzenden? Dat kan, daarvoor betaal je wel wat extra. Hieronder vind je een overzicht van de tarieven.

    Dit zijn de verzendtarieven:

    • Brievenbus pakket: €5.50 (NL)
    • Standaard pakketten: € 7,50 (NL)
    • Standaard pakketten: € 8,50 (BE & DU)

    LET OP!
    Heb je meerdere producten in één bestelling dan wordt er gekeken naar de afmeting en het gewicht van het pakket.

    Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    • Bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 16.00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden. 
    • De bestellingen worden geleverd door PostNL en GLS
    • PostNL bezorgd van dinsdag t/m zaterdag, GLS van maandag t/m zaterdag.
    • Zodra je pakket is aangeboden bij PostNL  en GLS ontvangt je een Track & Tracecode, waarmee je het verloop van de zending kan volgen. Alle bestellingen worden doorgaans de volgende dag afgeleverd.

    Ben je op het moment van afleveren niet thuis? Dan zal PostNL het pakket afleveren zoals je dat zelf hebt aangegeven. Mocht dat niet lukken, dan wordt het pakket naar een van de dichtstbijzijnde afhaalpunten gebracht. Daar blijft het pakket 1 week liggen om afgehaald te worden.

    Langere levertijd

    Bestel je meerdere producten en zitten hier producten tussen met een langere levertijd of is een item uitverkocht geraakt, dan wachten wij met verzenden tot de bestelling compleet is om zo het milieu zo min mogelijk te belasten met extra (deel)zendingen.
    Mocht het onverhoopt toch heel lang duren, dan nemen we contact met je op.

    Adresgegevens

    Rieten.nl verstuurt je bestelling naar het door jou opgegeven adres. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste adresgegevens en Rieten.nl aanvaardt geen aansprakelijkheid bij niet of te laat bezorgen door het niet juist invullen van je adresgegevens. Check, check, dubbel check

    Ruilen en retourneren

    Retourvoorwaarden


    Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen. 


    Aanmelden


    Verpakking

    • Pak de producten in originele staat en verpakking in een doos
    • Plaats het ingevulde retourformulier in de doos
    • Plak het retourlabel goed zichtbaar op de doos.


    Verzending

    • Lever het pakket in bij het postkantoor
    • Bewaar het verzendbewijs goed


    Retourformulier

     

    Sommige producten mag je niet retourneren, zoals:
    • Producten die al uit de verpakking zijn gehaald, 
    • Producten die na gebruik (of nadat de verpakking is open gemaakt) door persoonlijke hygiëne niet teruggestuurd kunnen worden. 
    • Speciaal voor jou bestelde producten.
    • Producten uit de outlet / uitverkoop 

    In sommige situaties wordt je retouraanvraag niet geaccepteerd:

    • Als je het product al in gebruik hebt genomen. Je mag het product natuurlijk wel even testen om een indruk te krijgen.
    • Als je het product incompleet terugstuurt (accessoires of handleidingen ontbreken bijvoorbeeld).
    • Als je een product niet retourneert in zijn eigen verpakking. 

     

    Kan ik mondstukken retourneren?

    • Ja, maar geretourneerde mondstukken met eventuele accessoires en de originele verpakking moeten schoon, compleet en onbeschadigd door Rieten.nl te worden ontvangen. Met name het originele doosje dat bij een mondstuk hoort mag niet zijn beschadigd. Wees dus voorzichtig met openen!
    • Op alle mondstukken die we versturen zit een mondstukplakker. Laat deze zitten totdat je zeker weet dat je het mondstuk wilt houden. Je kunt geen mondstuk retourneren waar tandafdrukken op zitten of beschadigingen veroorzaakt door de ligature.
    • Heb je van ons een mondstuk ontvangen dat naar jouw mening niet in perfecte staat is? Stuur dan binnen 48 uur na ontvangst een mail naar [email protected]

     

    Terugbetaling

    Wanneer betalen we terug?
    Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over. 

    Wat krijg je terug?
    Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug. 

    Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 
    Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 


    Kosten voor het retour sturen 
    De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

     

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »