Veel gestelde Vragen

- Hoe kan ik mijn facturen downloaden of inzien?

Dit kan alleen als u een account heeft bij Rieten.nl.

  1. Log in op uw account
  2. Bij "Recente Orders" ziet u een overzicht van uw bestellingen
  3. Klik op "Bestelling bekijken", u komt nu op de detailpagina van de bestelling
  4. Klik op "facturen" of op "bestelling printen"

 

- Waarom heeft mijn bestelling de status "wordt vastgehouden"?

Uw bestelling is correct ontvangen en wordt verwerkt. Het is mogelijk dat een artikel in bestelling staat. Mocht het toch langer duren nemen we contact met u op. Als uw bestelling uit meer artikelen bestaat wordt alles wat wel direct leverbaar is opgestuurd. Wat ontbreekt wordt zo snel mogelijk en zonder bijkomende kosten nagezonden.

 

- Waaruit bestaan de verzendkosten?

Rieten.nl verzendt uw order per brievenbuspakket of pakketpost. We hebben gekozen voor één standaardtarief, €4,95 voor elke manier van verzenden. Voor bestellingen vanaf €75,00 worden geen verzendkosten berekend.

De verzendkosten bestaan uit alle kosten die wij moeten maken om ervoor te zorgen dat u uw bestelling thuis ontvangt:

- Portokosten die PostNL ons berekent
- Inpakmateriaal
- 21% BTW die wij moeten afdragen aan de belastingdienst

Rieten.nl maakt geen winst op de verzendkosten. De verzendkosten zijn vergelijkbaar met andere webwinkels in de branche.