U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Veel gestelde Vragen

- Hoe kan ik mijn facturen downloaden of inzien?

Dit kan alleen als u een account heeft bij Rieten.nl.

  1. Log in op uw account
  2. Bij "Recente Orders" ziet u een overzicht van uw bestellingen
  3. Klik op "Bestelling bekijken", u komt nu op de detailpagina van de bestelling
  4. Klik op "facturen" of op "bestelling printen"

 

- Waarom heeft mijn bestelling de status "wordt vastgehouden"?

Uw bestelling is correct ontvangen en wordt verwerkt. Het is mogelijk dat een artikel in bestelling staat. Mocht dat langer duren dan de 2 werkdagen waarbinnen we vrijwel alles kunnen leveren, dan nemen we contact met u op per email. Als uw bestelling uit meer artikelen bestaat wordt alles wat wel direct leverbaar is opgestuurd. Wat onbreekt wordt dan zo snel mogelijk en uiteraard zonder bijkomende kosten nagezonden.  

 

BRAND & CLIENTS