U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Veel gestelde Vragen

- Hoe kan ik mijn facturen downloaden of inzien?

Dit kan alleen als u een account heeft bij Rieten.nl.

  1. Log in op uw account
  2. Bij "Recente Orders" ziet u een overzicht van uw bestellingen
  3. Klik op "Bestelling bekijken", u komt nu op de detailpagina van de bestelling
  4. Klik op "facturen" of op "bestelling printen"

 

- Waarom heeft mijn bestelling de status "wordt vastgehouden"?

Uw bestelling is correct ontvangen en wordt verwerkt. Het is mogelijk dat een artikel in bestelling staat. Mocht dat langer duren dan de 2 werkdagen waarbinnen we vrijwel alles kunnen leveren, dan nemen we contact met u op per email. Als uw bestelling uit meer artikelen bestaat wordt alles wat wel direct leverbaar is opgestuurd. Wat onbreekt wordt dan zo snel mogelijk en uiteraard zonder bijkomende kosten nagezonden.

 

- Waaruit bestaan de verzendkosten?

Rieten.nl verzendt uw order per briefpost, brievenbuspakket of pakketpost. U kunt dit - indien de afmetingen van de door u bestelde artikelen dat toelaten - zelf aangeven bij het afrekenen van uw bestelling. Daar staat ook duidelijk vermeld hoeveel de verzendkosten van uw bestelling gaan bedragen. We hebben gekozen voor één standaardtarief voor elke manier van verzenden.
Voor bestellingen vanaf €100,00 worden geen verzendkosten berekend.

De verzendkosten bestaan uit alle kosten die wij moeten maken om ervoor te zorgen dat u uw bestelling thuis ontvangt:

- Portokosten die PostNL ons berekent
- Inpakmateriaal
- Kosten frankeermachine (bij briefpost)
- Arbeidsloon
- 21% BTW die wij moeten afdragen aan de belastingdienst

Rieten.nl maakt geen winst op de verzendkosten. De verzendkosten zijn vergelijkbaar met andere webwinkels in de branche. 

  

 

BRAND & CLIENTS